Inteligentni TFT

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Duben 15 21:04:42 CEST 2015

Jako hračka je to pěkný, ale myslím, že je lepší využít univerzální řešení s
u8glib (fakt dost dobrý ovladač na LCD) a m2tklib (no k tomu jsem ještě
nedorazil, zatím jsem to spíchnul v u8g). Dáte to někam kde to po letech
zdechne a...?

----- Původní zpráva -----
Od: "Jaromir Sukuba" <jarin.hw na gmail.com>

Este to asi nema nikto, lebo momentalne zbieraju prachy na velku
objednavku
https://www.indiegogo.com/projects/nextion-a-cost-effective-high-performance-tft-hmi
Prihodil som im 10USD, v lete by som to mohol objavit v schranke. Je
to itead, na rozdiel od inych crowdfundingovych zelenacov asi vedia co
robia, tak sa ani nejako velmi neobavam zdrzania.