Konfigurace hodin pro ST32F103C8

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Duben 14 23:27:32 CEST 2015

CMSIS neni zrovna (alespon v mych ocich) vrchol prehlednosti, ale i
podle Vasich souboru to vypada, ze jsem to snad nastavil spravne.

Sekundarni dusledek je, ze jsem si tu asi vyrobil sirokospektralni
rusicku, protoze se mi podarilo zinicalizovat a provozovat I2C na
800kHz. Vys se tomu nechce (vsechny periferie by mely snest 1MHz) -
bastldeska, samopajitelny drat, velmi volna konstrukce, ne uplne dobre
blokovane napajeni, ale predtim to chodilo jen na 100kHz a kdyz jsem
chtel jit vys, ta se cely MCU pri pokusu o zapis na I2C hryznul.

I logan tvrdi, ze tam ted ty hodiny fakt jsou nejak zhruba takhle vysoko
(pouzivam klon Saleae, velmi prijemna zalezitost, ale v techle
frekvencich uz ne moc presna), takze to vypada na spokojenost, diky.

Pavel Kutina