HW klic LPT1 ve virtualnim prostredi XPmode ?

Jiri Sladek sladek na czhops.cz
Úterý Duben 14 20:05:21 CEST 2015

Zdravim konferenci, mam maly dotaz k fungovani starych HW klicu ve
virtualnim prostredi XPmode.

Na novem pocitaci s Win7pro/64bit potrebujeme obcas spustit starou
aplikaci,
ktera je ale chranena hardwarovym klicem v portu LPT1.

Aplikace nefunguje pod Win7pro/64bit,
ale funguje ve virtualnim prostredi XPmode (aplikace se hlasi jako
15-denni trial).
Po 15 dnech bude tvrde vyzadovat funkcni HW klic.
HW klic mam, ale v tom XPmode mi ho diagnosticky program nedetekuje.

Zapasil nekdo s podobnym problemem?
Opravdu je port LPT1 zcela nedostupny z XPmode?

Typ klice je Sentinel SuperPro.
Dodavatel klice mne odkazal na dodavatele aplikace.
Dodavatel aplikace nedokaze vyrobit USB verzi klice a nabizi pouze
zakoupeni nove verze aplikace, do cehoz se nam zatim moc nechce.

Diky za odpoved.

Jiri Sladek