Eagle - pravouhelnik jako zemni plocha?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 14 16:32:28 CEST 2015

Jenom poznámka: ty rozlité země většinou při návrhu spíš zavazejí a
znepřehledňují
návrh. Takže si myslím, že to, že po otevření nejsou vykreslené je dobře
vymyšlené.
A zobrazit je jedním kliknutím myši je snadné a rychlé.
To už je větší problém se jich pak zase zbavit, protože se musí trefit
čára jejich ohraničení,
která v té chvíli není vidět a často se kryje s jinými čarami. Takže
jsem viděl několik lidí,
kteří aby vypnuli rozlití, tak ukončí a zase spustí Eagle (za pokrok
považovali, když jsem
je upozornil, že by stačil by i reopen, když už teda nechtějí lovit
ohraničení a použít Ripup).

PL