konektory

Spacil.vla na seznam.cz Spacil.vla na seznam.cz
Úterý Duben 14 00:01:46 CEST 2015

Nevim zda to neni kanon na vrabce, ale me se libi EC5 napriklad
http://www.ebay.com/itm/1Pair-EC5-Banana-Plug-Female-Male-Bullet-Connector-
for-RC-ESC-LIPO-Battery-Motor-/351343199942?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item
51cdafc6c6

---------- Původní zpráva ----------
Od: Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
Komu: konfera <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 13. 4. 2015 21:41:47
Předmět: konektory

"
Dobrý večer,
hledám a nemohu najít - nějaké konekory na kabel (samice + samec) aby to
sneslo 5A, aby to nebylo přehnaně drahé a aby to nebylo příliš velké. Udělal
jsem si pájecí přípravky na připájení Cu pásoviny na tišťák. Jsou v tom dvě
tělíska do ERS50, takže to i měří a reguluje teplotu. Další věc je
předehřev, v tom jsou zatím dvě a budou tam tři (ohřívá se pomalu). Chtěl
bych k tomu dát nějaké konektory, abych to moh přehazovat. Původně jsem
myslel cinch, ale tam ani dvojlinku 1,5mm2 nepřiletuju. Procházel jsem TME a
nic mě tam nenadchlo. U DC napájecích není napsaná proudová zatižitelnost,
průmyslové jsou na tohle zbytečnost a pod názvem "reproduktorové konektory"
už jsou dneska jen naleštěné svorky :-( Stačily by mi takové ty plastové
pouzdra na dva fastony, ale kde to sehnat? V TME jsem na to nenarazil.

Anděl