konektory

Pondělí Duben 13 23:41:39 CEST 2015

Dobrý večer,
hledám a nemohu najít - nějaké konekory na kabel (samice + samec) aby to
sneslo 5A, aby to nebylo přehnaně drahé a aby to nebylo příliš velké.
Udělal jsem si pájecí přípravky na připájení Cu pásoviny na tišťák. Jsou
v tom dvě tělíska do ERS50, takže to i měří a reguluje teplotu. Další
věc je předehřev, v tom jsou zatím dvě a budou tam tři (ohřívá se
pomalu). Chtěl bych k tomu dát nějaké konektory, abych to moh
přehazovat. Původně jsem myslel cinch, ale tam ani dvojlinku 1,5mm2
nepřiletuju. Procházel jsem TME a nic mě tam nenadchlo. U DC napájecích
není napsaná proudová zatižitelnost, průmyslové jsou na tohle zbytečnost
a pod názvem "reproduktorové konektory" už jsou dneska jen naleštěné
svorky :-( Stačily by mi takové ty plastové pouzdra na dva fastony, ale
kde to sehnat? V TME jsem na to nenarazil.

Anděl