OT Nejake zmeny v licencovani MS Win OEM?

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Duben 13 19:46:17 CEST 2015

Pritom prodej PC klesa a vyrobci breci kde se da. Chapu ze musi brat co
im Microsoft da, ale i tak je to divne. Zijou si ve svem svte a zakaznic
je nezajimaji. Znamym ted doporucuji tablet, na bezne veci to staci.
Notebook to jsou dnes vyhozene penize. Jeden pomalejsi nez druhy.

Michal Gregor