OT Nejake zmeny v licencovani MS Win OEM?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Duben 13 19:12:08 CEST 2015

Ja jsem uz od naseho zdejsiho kolegy dostal ciste instalacky takze me to
jiz netrapi. Az bude cas nebo az me na tom NB nastve Ubuntu (jakoze se
mi zatim dost libi) tak to prubnu zda ta instalace projde.

Nicmene rekl bych, ze se situace jeste zhorsila - tohle je cca 5 let
stary NB, ktery mi daroval znamy s tim, ze uz je kaput a ze to poradne
nefunguje a ze si koupi novej. Koupil si ted fakt netusim co, je tedy
asi tenci nez tenhle, ma lepsi displej, jsou tam W 8.1 (ze kterych sili
- stary pan) ale odezvy po cca mesici pouzivani jsou v radech desitek
sekund - instaloval jsem mu libreoffice a po spusteni jsem se zacal
shanet co je spatne, ze to nebezi - nabihaji tak odhadem 20s. To same
browser a podobne.

Nicmene nedal si rict - to je jak jsem se tu pred casem ptal na NB do
osmi tisic. Doporucil jsem mu paradni repas co mam v praci jako sluzebni
za 5kKc. Ten Acer co mi dal jako vrak (bral jsem ho od nej jen na dily a
rozmyslel se zda vubec) stacilo jen umyt (padlo na to pul flasky okeny),
vyfoukat a ciste nainstalovat. Holt proste chtel novej.

RV