OT Nejake zmeny v licencovani MS Win OEM?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Duben 13 18:17:11 CEST 2015

Jak jsem psal tak problem je, ze reinstalace ze servisni partisny sice
vyresi problem s aktivaci, ale totalne umrtvi jinak vybornej NB.
Takovych s prominutim sr...k jsem fakt uz dlouho nevidel. Navic jak je
to mrtve tak o to dele trva odinstalace. Ja uz jsem to jednou mel takto
obnovene a pokousel se to odinstalovat - po ccca hodine jsem to vzdal.

RV