Re: svářečka folií

Pondělí Duben 13 17:23:05 CEST 2015

Mam doma svarecku ETA koupenou kdysi davno za par supu v mistnim elektru a funguje
docela ke spokojenosti. Hreje na casovy vypinac (nenastavovaci), ktery je na bezne
tenke folie OK (pytliky ala GME/TME), tlustsi delam od oka na dvoji pusteni nebo i
min; neni nutne cele nasobky, hreje jen kdyz se primackne, tak staci povolit
kdykoli, po dvou pokusnych svarech uz clovek vi.
V hube to ma dve struny, jedna je odkryta (ta reze), druha smerem vic ven je pod
cimsi, ta svaruje v sirce tak asi dva milimetry.
Ma i neco jako vyvevu, snad na vakuovani ovoce do mrazaku, ale to jsem asi nikdy
nepouzil.
Co ji "chybi" (ale to uz by zas byla moc velka) je rovna plocha pred kusadlama -
svarovany pytlik musite pri zavirani pridrzet a ten se rad pohne. Ale to resi
spravne vysoka krabice od bot polozena pred svareckou.

D.O.