Termostat pro ledničku.

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Duben 13 09:54:26 CEST 2015

Dobrý den,

Termostat http://s-o.webnode.cz/termostat/ mám doma, a moc to nefunguje.
Na jednu teplotu možná ano, ale v rozsahu 0-40"C je to už hodně rozjeté,
o cca 2"C.
Já osobně bych to vyřešil Arduinem. Čidlo je vodotěsné:
http://www.ebay.com/itm/251646216319
Nějaký displej, relátko a pár tlačítek, a máš to hotové za chvilku, a
řekl bych, že i dostatečně přesné.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip