Termostat pro ledničku.

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Duben 13 09:41:54 CEST 2015

Já v tom problém nevidím, jen nevím, co myslíte slovy "8-9°C +-1°C a
poté 2°C +-1°C". Jako dvě různé nastavitelné teploty?

Taky moc nechápu tu kapalinu - chladíte vlastně tu, nebo je jen pomocná?
Zkuste se trochu víc rozepsat o podrobnostech...

Pan Slovák má i podobnou konstrukci pro Dallas
(http://s-o.webnode.cz/ds-termostat/ds-termostat-j/). Tu jsem sice
netestoval, ale vzhledem ke kvalitám autora nemám žádnou pochybnost.

Zalití čidla není problém, možností je x, stejně jako materiálů. Opět
raději až po těch podrobnostech...

Před celou změnou regulace bych zkusil teploměrem změřit, kolik chladicí
systém ve spojení s časem opravdu umí a zda náhodou nedošlo k částečnému
úniku chladiva (to poznáte právě neschopností chladit na nižší teploty).

Nové naplnění chladivem je sice teoreticky možné, ale obvykle bývá někde
mikronetěsnost, kterou stejně neodhalíte. Podle Murphyho to navíc je v
té nejméně přístupné části...

--
Jirka