EMC - jak zlepsit odolnost vstupu prijimace

Sobota Duben 11 13:06:24 CEST 2015

No určitě to byl nějaký vysílač v řádu minimálně stovek MHz, možná
nějaké datové pojítko které pak vypnuli (protože potom to chodilo).
Neladěný přijímač pro tyhle kmitočty mám, jen jsem si ho nevzal s sebou.
Je stereo, takže umí i vyhledávat směr.
vaelektronik.cz/bastl/files1/rx2.pdf
Přímo na vstupní tranzistor se nedostanu, protože je to integrovaný
přijímač. Jako součást rezonančního obvodu mám 1nF NPO těsně u vstupu
toho IC. Myslím si taky že malé feritové kroužky těsně u vstupu
přijímače by tomu pomohly. Jen mě napadlo - ten U4224B má kolem sebe
ještě nějaké SMD smetí - tři kondenzátory které dělají nějaké časové
konstanty pro detektor. Jsou sice dost blízko u IC, ale třeba se i tam
něco nachytá. Zemnící plocha tam není, protože je to těsně u feritky a
každý kus mědi feritku tlumí.
Anděl