Raspberry pi 2

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Sobota Duben 11 11:49:15 CEST 2015

dobre poledne,

Z Vasich informaci nelze moc zjistit, zkusme to postupne:začneme s LAN.

Na čem to padá? (nahodte nekam (pastebin.com) vas syslog)

V jakém stavu je interface eth0?
(hodte sem nebo na pastebin vystupy prikazu "ip addr" a "ip link")

kdyz nastavite IPv4 adresu rucne tak to funguje?

--
jd

JD