RE: Stačí odmazávat DKIM a mělo by být po problému

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Duben 9 13:40:02 CEST 2015

Ano, DKIM ma predovetkym zarucit doveryhodnost udajov zobrazenych pre
prijimatela, preto sa podpisuje aj From: (resp. odosielatel sam urcuje,
ktore polia sa podpisuju, ale From: patri medzi povinne).

Toto je klucovy problem pre mailing listy, nedomysleny pri tvorbe RFC pre
DKIM. Da sa v tomto duchu najst komunikacia (v mailovom liste ktory bezi
na mailmanovi :-) ), ktorej sa zucastnil aj autor spomenuteho RFC aj pani
zo skupiny z guglu co robia ich mailer.

wek