RE: OT: Doručitelnost Vašich emailů - důležité!

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Duben 9 10:53:11 CEST 2015

Ne. Oni nadávají, oni doporučují a ne proto, že jim někdo něco dává zdarma, ale proto, že jim někdo s kým nemají co do činění komplikuje život.
Já to dělám v naší škole "nejvíc nahlas" jak umím. Všem prostě doporučuji, aby si od Seznamu přestěhovali mail někam jinam, protože Seznam z free mailů (kterých je k dispozici velké množství) funguje relativně nejhůře.

Jakub Šerých