Re: OT: Doručitelnost Vašich emailů - důležité!

Galloth lordgalloth na gmail.com
Čtvrtek Duben 9 08:14:05 CEST 2015

Je škoda, že tolik lidí na seznam nadává už jen proto, aby na něj mohli
nadávat. DKIM rozhodně není jediným indikátorem spamu který seznam používá.
Bohužel, pokud někdo posílá emaily přes poštovní server, který je na dvou
veřejných spamlistech a pro jistotu je vybaví nevalidním DKIM, tak se pak
nemůže divit, že takovéto emaily jsou považovány za SPAM.

Když jsem do konference posílal informaci, proč některé emaily padají do
SPAMu, tak na to nikdo nezaragoval a očividně to bylo všem jedno (a nebo
možná i ten můj email padl do spamu). Myslím, že to jasně demonstruje jaký
zájem o řešení tohoto problému kdo má.

Samozřejmě nechci nikomu brát právo seznam urážet, protože to je očividně
národní sport.

Honza