Re: OT: Doručitelnost Vašich emailů - důležité!

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Duben 8 22:15:55 CEST 2015

Původní zpráva ze dne 8.4.2015 od David Obdrzalek:

> Mám mailove konto na více serverech, tak jsem si pokusně poslal na
> email.cz ze serveru, ktery DKIM nema nastaveny. Mail normalne prosel
> do inboxu a zustal tam, stejne jako rada dalsich mailu bez DKIM co
> se mi tam stosujou. Krome toho byl spravne na zaklade pravidel
> preposlan jinam (a preposlany mail uz DKIM ma, ovsem jestli spravne,
> nedokazu posoudit, muj prijimajici server to ignoruje).

Protože dodavatel hostingových služeb kolegy AZe si to trochu popletl.
Možná z neznalosti, možná z vyčůranosti. Seznam totiž nově opravdu
považuje maily bez DKIM za spam, ovšem týká se to pouze "hromadných"
mailů. To je docela zásadní rozdíl. Běžný e-mail projde, ale
newsletter je hromadný mail, ten projít nemusí.

> Mozna se mylim, ale za 900 na domenu to muze byt docela slusnej
> vejvar. Vzdyt to je vygenerovani klice a jeho zarazeni do DNS,
> tipuju ze do 5 minut bude hotovo, pro spravce DNS, kdyby si na to za
> 5 minut napsal skript, tak do 5 vterin :-) (a navic tam chybi ta
> druha pulka, a to nastaveni mailserveru...)

Dodavatel hostingových služeb kolegy AZe musí asi nějak vydělat. My to
pro zákazníky děláme zdarma.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem