DO - problem s krystalem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 8 21:18:37 CEST 2015

Jaké máte přístrojové vybavení?
Podívat se osciloskopem, jestli krystal kmitá nebo ne by určitě napovědělo.
Stejně tak by napovědělo se podívat, jestli to vůbec něco pošle (kouknout na
vysílací diodu foťákem), a pak případně co to posílá, jestli to není nějaké
zásadně frekvenčně ujeté (pokud není znám správný stav, tak zkomparovat
proti stavu, kdy to po vyhřátí horkovzduchem chvíli funguje).

PL