Na co se dava odpor do gate?

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Duben 8 18:52:32 CEST 2015

Nevím, na koho byla otázka....já rozhodně ARMy nepoužívám ;-)

Nicméně myslím, že odpor v G je skoro "slušnost" vždy. Třeba i pro
případ, že budič zejména kvůli stabilitě nesnáší tvrdou kapacitní zátěž
(typicky emitorový sledovač nebo nějaký zesilovač se zpětnou vazbou).
Teoreticky by se ve spínacím režimu zas tak moc dít nemuselo, ale...

Jo a zkuste se někdy podívat, co se děje na G, pokud je na D nějaký
větší rozkmit (induktivní zátěž apod.). Millerova kapacita dělá svoje...

Takže to buď budič snáší (a zároveň G "zmravní"), nebo je třeba to
oddělit - např. oním odporem a G ošetřit jiným způsobem. Nebo udělat
kompromis v hodnotě odporu tak, aby to budič ještě snášel a na G byl
přitom udržován rozumný stav...

--
Jirka