Na co se dava odpor do gate?

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Duben 8 13:20:44 CEST 2015

Odpor v gate je pro omezení max. proudu při nabíjení kapacity G, pro
zmenšení strmosti spínané hrany (lepší EMI), pro zvýšení VF stability
oblasti budič - MOSFET atd.

Přemostěný C jsem ho snad ještě neviděl (tedy v normálním zapojení). To
se dělá u bipoláru, aby se zrychlilo odvedení náboje z báze.

U MOSFETu se pro vypínání dělá toto opatření pomocí diody a sériového
menšího odporu, to celé paralelně připojeno k odporu v G.

--
Jirka