Tester akumulatoru

AZe aze na seznam.cz
Středa Duben 8 12:42:33 CEST 2015

Mám menší verzi iCharger 106B. Nevím jak ta 3010B, ale ta moje neumí měřit
vnitřní odpor.
Hyperion EOS0720i NET3 to umí, ale není pro tak velké proudy. Nicméně gumové
nejasné zadání to nevyžaduje.
Podle parametrů nic lepšího než 3010B nevidím. Až na ten Ri.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Jirka
Sent: Wednesday, April 08, 2015 12:12 PM
To: HW-news
Subject: Re: Tester akumulatoru

Takže k věci: berte to tak, že iCharger je v nejlepším slova smyslu
bastlířina dovedená do profi závěru (a se schopností autora se k té
bastlířině stále vracet).

Bláboly a nejrůznější lži, nesmysly, překrucování a polopravdy
marketingového apod. charakteru se tomuto přístroji zatím (?) vyhnuly.

Jak už jsem napsal, prostudujte si dostupné informace - je jich hodně a
následně se rozhodněte sám.

Jen ještě pro usnadnění dodávám, že iCharger umí samozřejmě vybíjet
nejen rekuperačně, ale i ztrátově, ovšem k větším "propáleným" výkonům
potřebuje externí zátěž. Fyzikálně zcela pochopitelné... Je to popsáno v
manuálu.

Auto (nebo jiné) žárovky příp. ve vhodné paralelní či sériové kombinaci
jsou tím nejjednodušším řešením.

--
Jirka