Nákup v Číně

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Středa Duben 8 07:51:56 CEST 2015

Ahoj, Honzo,
já mám v tomto období naopak kladné zkušenosti:

5.3. odesláno "Seller's shipping method" (yw56.com.cn) dorazilo 25.3.
9.3. přes China Post Air Mail dorazilo 2.4.

Naopak horší to jednou bylo s nějakou službou, která ani neposkytovala
tracking number. Člověk ani neví, jestli to opravdu odeslal. Musel jsem
prodloužit ochrannou lhůtu, pak balíček dorazil. Od té doby si raději
připlatím pár centů a koupím od někoho, kdo posílá přes službu s
tracking number.

L.