RE: OT: přívod elektriky k baráku

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Úterý Duben 7 23:09:47 CEST 2015

Já platil úplně všechno. Pokud zjistím, že mi tedy poškodili ten kabel mezi
pojistkami a elektroměrem, tak asi hledat tu firmu, co to měnila ty sloupy
že? Takže nakonec, oprav si sám.

Míra

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Roman Vostřel
Sent: Tuesday, April 07, 2015 10:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: přívod elektriky k baráku

Od stožáru k pojistkám, včetně pojistek (HDS) je to majetek distributora
vedení,  mezi pojistkama a elektroměrem je to HDV( hlavní domovní vedení) a
je v majetku toho kdo vedení zaplatil, většinou majitel nemovitosti.
Zadarmo vám vymění max ty pojistky v HDS, na soukromý majetek nesmý šáhnout.

Minulý týden jsme s Čezem řešily  veselou příhodu se spálenýma  VN
pojistkama u trafa, přijela výjezdovka a s tím že je trafo naše, tak zas
odjela. i když na to mají vybavení, tak nemůžou. Další věc byla, když jsme
chtěly trafo po čezu odpojit, že kolem sloupu s odpojovačem (majetku čezu)
na poli někdo postavil sluneční elektrárnu s 2m vysokým plotem, a kamerama.
Při hledání majitele, se zjistilo, že je v konkurzu, takže máme smůlu, čez k
tomu klíče také nesehnal. Výsledkem je, že jsme jely  4 dny na záložní
zdroj, pak se šlo na plot se štípačkama, protože provoz DA vychází čtyřikrát
dráže než síť. Jen za naftu nás to stálo 150tis.