Problem s DKIM asi ponekud narostl

Galloth lordgalloth na gmail.com
Pondělí Duben 6 12:26:30 CEST 2015

Ja bych rozhodně nedoporučoval vypínat podpis konfery. Už jen proto, že
emaily z konference chodí se stejné adresy, takže se tím stejně neschovají.

Spíše bych Vám doporučil obrátit se na podporu seznamu, ať to pořeší.
Mimochodem, nemáte ty ostatní zprávy ve složce Hromadné či spam? Pokud je
máte ve spamu, zkuste je označovat jako že nejsou spam.

Pokud všichni účastníci konference budou označovat emaily z konefrence jako
nespam, tak to do spamu padat určitě nebude.

Pokud ale většina lidí ty příspěvky ve spamu ani nečte, tak se tím systém
jen ujišťuje, že o ty emaily nikdo nemá zájem a že to tedy určitě je spam.

Honza