OT: MECH sverak YORK

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Duben 5 19:44:19 CEST 2015

Hm, mechanik jsem jen samouk, ale nejak by me nenapadlo nad tímhle
premyslet...

Po povoleni dvou pridrznych matic na sroubech zakladny se horni cast
sveraku da pretocit az o 360 stupnu a znovu pritahnout zpet. Alespon
tedy u meho YORKu 80L a dle popisu i u ostatnich typu.

Nebo ne?

Pokud ano, melo by byt jedno, jak se zakladna prisroubuje... Ja mam
vetsi roztec vzadu a funguje to ;-)

Jo a mam ho na rohu stolu, takze ho muzu pretocit i jen o 90 stupnu, coz
pak neni ani ryba, ani rak.

Ale treba se mylim, pockam na info od nekoho s vetsim strojarskym
rozhledem. Pak holt budu muset vsechny hotove vyrobky vyhazet, sverak
upevnit spravne a vsechno udelat znova ;-)

--
Jirka