LED pasky

Karel M a8dtljb na gmail.com
Sobota Duben 4 20:22:21 CEST 2015

Pánové změřte si u těch Vašich LEDpásků příkon, od číňana to nesedělo
nikdy, od českých prodejců v poslední době také ne, tak teď kupuji už jen v
číně.
Píšou 5A/5m a i při napájení z obou konců naměřím max 3.8A. Mám ledpásky co
mají skutečně 12W a ty se bez chlazení neobejdou. O 30W/m vůbec nemluvě,
tam i L profil 40x40 topí tak na 50°C
K.