[OT] piatocna prokrastinacia - balu sa bavil

Balu balu na k-net.fr
Pátek Duben 3 19:22:33 CEST 2015

Ja mam nejak zafixovane ze tam boli biele puzdra so zltymi segmentami. Ale patica zodpoveda skor tym VQE-ckam. Fakt si uz nepamatam.

Tusim som sa s tym nejak umiestnil na SOČke, mozno niekde este najdem dokumentaciu. Pamatam sa ze sa ma clen poroty pytal ako sa meni cena za kilometer, tak som vysvetloval ze sa musi predratovat vstupna delicka :-) bolo to v case 25% rocnej inflacie, nastastie to tipek dlho nepouzival, pac onedlho taxametre museli zacat prechadzat certifikaciou a kalibraciou :-)