[OT] Páteční odreagování aneb Majzlík se baví

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Duben 3 14:54:39 CEST 2015

JJ, Narex Combi jsme doma měli. Co si tak pamatuju, většina toho
příslušenství byla dost mizerná (nepřesné odlitky a tak), ale vrtačku
samotnou má táta ještě dneska. Je těžká, ale vydržela přes 30 let
denního používání, odešel tuším jen spínač (a i ten stačilo jen rozebrat
a vyčistit).

Ono to letí, i já tu svojí mám přes 10 let a už se něco napracovala,
byla to dobrá koupě. Těžko říct, jestli dnešní výrobky z Lípy (České
Lípy) jsou kvalitou srovnatelné.

Jinak já koník používám skoro vždycky, vrtačka má velké axiální vůle ve
vřetenu, které se tím vymezí. Na konci obrobku obvykle nechám čudlík s
důlkem, který nakonec odříznu.

JMN