[OT] Páteční odreagování aneb Majzlík se baví

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Duben 3 14:14:02 CEST 2015

Děkuji, no co si budeme povídat, je to takové východisko z nouze.
Funkčnost je dobrá, mám ale trochu strach o vrtačku. Hlavně v prvních
fázích, kdy je obrobek nepravidelný, se do vřetene přenáší hodně
vibrací, které jdou následně na kola převodovky a podle zvuku jim to
vůbec nesvědčí. Ještě že stará dobrá Narexka lecos snese.

Mám proto v plánu udělat si skutečný soustruh, samozřejmě dřevěný.
Ideální by byl šlapací, ale velké oběžné kolo by mi zabralo moc místa.

JMN