LED pasky

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Duben 3 13:50:15 CEST 2015

Ledpásek v kuchyni používám, mám papírově 12W/m 1080lm/m ve skutečnosti je
ale příkon 9W/m, stačí to, umístit třeba pod horní skříňky co nejblíže k
dvířkům, já dal do elox U profilu 20x10x2000, ale dá se koupit i jakýkoliv
jiný profil včetně čočky. Dá se zalít silikonem, ale to jsem už tady psal,
že s tím je problém.
S rohovým profilem nemám zkušenost, ale pokud bude mít opálové krytí tak
neoslňuje a navíc pokud použijete pásek s 120 či 240 LED/m tak ani
nerozeznáte jednotlivé body.
karel