OT: ofrouty (bylo: Re: [OT][FYZ] Srážka dvou těles)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Duben 3 13:00:56 CEST 2015


Nepochybně všude existují výjimky a já Vám to neberu. Možná dokonce 
nejste ani sám....

Nicméně ani to nezmění můj názor, že ofrout ve městě je prostě zhovadilost.

Ne všechno, co funguje třeba v relativně málo osídlených USA a/nebo v 
jiných odpovídajících podmínkách, je přenositelné jinam.

K oné proklamované "bezpečnosti" ofroutu: když je budou mít všichni, 
bude pak lepší jezdit tankem, nebo alespoň BVP?

Nebo je lepší používat hlavu a nemyslet si, že jsem nesmrtelný a že tu 
budu pořád?

--
Jirka

> Má žena jezdila offroadem 3roky do práce, nikdy nikoho nesrazila,
> nezpůsobila nehodu, hodněkrát nehodě naopak zabránila, část cesty mě vždy
> vezla, zpátky mě zase nabrala, taktéž jsme vozili plné auto lidí dalších
> spolupracovníků, auto bylo vytížené. Je výjimka, nebo to mám chápat jak?
> Tak prosím do jednoho pytle neházejte.
> Výhoda offroadu je skutečně v tom, že řidiči se jej bojí, nedovolí si
> tolik, dají vždy přednost. Je z něj ve městě perfektní rozhled, chodec byl
> vidět dále, taktéž brzdící auta vepředu v koloně. Nevýhoda je parkování,
> auto není tak stabilní v zatáčce, někdy máte co dělat aby jste jej udrželi
> na cestě, tedy můžete se zabít sami tím, že vyjedete mimo cestu. Měli jsme
> ještě současně malé punto, v chování okolních řidičů byl šílený kontrast,
> takže když se narodila dcera vozili jsme ji radši v offroadu.
> Neměl airbagy, byl rezavý, tak s ním už nejezdíme, místo toho máme kombíka.
> K.
>
>
> Dne 3. dubna 2015 12:35 Jirka <zaloha na volny.cz> napsal(a):
>
>> +1 (na oba odstavce)
>>
>> I když původně jsem dlouho žil v domnění, že těmi ofrouty ve městě si
>> jedinci mužského pohlaví prodlužují p...
>>
>> Pak jsem ale byl poučen, že v tom často sedí žena. Víc jsem se díval na
>> řidiče - a ejhle, tahle úchylnost fakt funguje i tak...
>>
>> --
>> Jirka
>>
>>  Neznám váš styl jizdy, tak jen obecná úvaha.
>>> Pokud je to horizont pro vás, tak to bude pravděpodobně i z druhé strany.
>>> A pokud před ním bezdůvodně uberete hodně na rychlosti, tak klidně můžete
>>> nechtěně vyprovokovat ty za vámi, aby vás předjeli (neví, jestli se
>>> nechystáte
>>> zastavit) a tak se stanou nebezpečnými těm z druhé strany horizontu.
>>>
>>> Jinak s těmi těžkými auty a bezpečností je to dneska tak, že se spousta
>>> lidí snaží zvýšit svou bezpečnost co nejtěžším autem. Tak po městě jezdí
>>> spousta 2.5 tunových offroadů, protože "kdyby to mě nějaký šílenec najel,
>>> tak abych byl v bezpečí" (podle malého statistického vzorku, na který
>>> dohlédnu,
>>> je to hlavně uvažování ženských). Z tohoto pohledu sebe každý považuje za
>>> bezchybného (oni do mě najedou), a vůbec neuvažuje, že klidně může nehodu
>>> způsobit on sám, a že pak tím hovadským autem třeba zabije nevinné lidi,
>>> kteří by při střetu s nějakým běžným autem třeba byli jen lehce zraněni,
>>> případně by kvůli lepší ovladatelnosti malého auta ke střetu vůbec
>>> nedošlo.
>>>
>>> PL



Další informace o konferenci Hw-list