OT: propustnost komunikace (bylo: Re: Re: [OT][FYZ] Srazka dvou teles)

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Duben 3 13:00:52 CEST 2015

Čas má velice relativní vztah k penězům. Někomu víc záleží na ušetřených
penězích nezávisle na čase a někomu mnohem víc záleží na tom čase. Takže
někdo pojede 180km/h, i když se mu to nevyplatí a někdo pojede za kamionem
nebo pojede autobusem, aby to měl co nejlevnější, ale nebude mu vadit ztráta
času.
No a já jezdím tak, jak mě to zrovna baví, někdy rychle a někdy pomalu...