OT: propustnost komunikace (bylo: Re: Re: [OT][FYZ] Srazka dvou teles)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Duben 3 12:29:38 CEST 2015

Já si hlavně myslím, že to je standardní SESR ptydepe. Pravdivost je pro
producenta blábolu naprosto nezajímavá. Podstatné je, aby blábol byl
vygenerován, evidován (!) a na jeho základě mohly vzniknout další...atd.

Dnešní umělá zaměstnanost a s ní související jevy jsou fakt děsivé...

--
Jirka