Re: [OT][FYZ] Srážka dvou těles

prochaska na divesoft.cz prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Duben 2 21:48:00 CEST 2015

Tady by bylo nutné hlavně statistiku omezit jen na případy, kdy posádka ve
stojícím autě byla v módu "jízda" (zastavení na červenou, první vteřiny v
koloně, brzdění před očekávanou srážkou). Když zastaví, protože se někomu
chce čurat, už se chovají jinak, odepnou si pásy apod. Obávám se, že tohle
policejní statistiky asi zahrnovat nebudou.

Zmíněný příklad je asi jen teoretický, aspoň já bych sešlápnul vší silou
brzdu, vytřeštil oči a začal křičet bez ohledu na to, co by bylo optimální
:-)

Aleš Procháska