Akci nelze dokoncit....

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Duben 2 11:22:28 CEST 2015

Zdravím. už se mi mockrát stalo (W7/64), že se mi při pokusu o přemístění složky se soubory někam jinam objeví “Složka je používána. Akci nelze dokončit, protože složka nebo soubor jsou otevřené v jiném programu. Zavřete ....atd.”. Přitom složka nebyla a není otevřena a žádné jiné okno také není. V XP to nikdy nedělalo. Co s tím? Total Commander to někdy přesune, ale i tam se objevuje “Thumbs.db byl přístup  odepřen”, ale složka i obsah se přesune, zůstane jen prázdná složka a v ní je onen *.db. Dám Opakovat a pak to většinou jde. Jenže v původním adresáři před jeho přesunem žádný soubor Thumbs.db nebyl. Proč se tam objevuje, co s tím?
aze