OT: skudcovstvi (bylo: Re: OT - pravotocivost...)

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Duben 2 00:19:33 CEST 2015

Hmm.... Tak to ja radeji:

1) pozadam prodavace, aby to dal extra. Pokud je normalni, pochopitelne
to udela (nebo uz to dela sam od sebe).

2) jestlize to nefunguje, nastoupi drsnejsi metody, ty funguji vzdycky.

Nechapu totiz ani v nejmensim, proc bych mel tolerovat neci prasarny a
jeste je za nej napravovat...

--
Jirka