OT - pravotocivost a jemna motorika - teda svojim sposobom jeto aj tak trocha elektrikarska tema...

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Duben 1 16:07:27 CEST 2015

No on je rozdíl mezi „proti srsti, po chvilce je to jedno“ a „proti srsti a to pořád“. Patřím do první kategorie
(nevyhranění pravák) a mám sice výhodu, že popadnu kladivo/klíč/páječku a pro prvním úkonu je mi jedno kterou rukou to
držím, ale nikdy nedosáhnu virtuality jednorukých (tedy vyhraněných osob).

Jednou jsem na toto téma našel výzkum, který to potvrdil - bohužel nemám už odkaz - takže to není jen moje nešikovnost :-D