OT - pravotocivost a jemna motorika - teda svojim sposobom je to aj tak trocha elektrikarska tema...

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Duben 1 14:49:37 CEST 2015

No, osmička mi ani tolik nevadí, jako ta páska. Ta nakonec může být i na
kole kabelu...

Není neodstranitelná (na lepidlo se musí vzít benzín apod.), ale jako
škůdcovský počin je to slušné...

Jenže to byste po prodavači chtěl, aby 1) myslel, 2) byl empatický. Na
příslušníka dnešního standardního stáda trochu moc...

--
Jirka