Jak "opravit" platebni kartu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Duben 1 14:44:10 CEST 2015

On Sun, 22 Mar 2015, Petr Simek wrote:

> No jestli je to pravda tak to je na palici protoze to CS nikomu nerekne.

> Ted mam treti kartu a zda se ze funguje - delam urcite vic jak 10 plateb
> aniz bych nekde zadaval PIN.

Tak potvrzuju - u CS se zkutecne bezkontaktni platby zablokuji po urcitem
mnozstvi plateb bez zadani PINu - kdyz to prestalo fungovat v prvnim
obchode, zkusil jsem to jeste jinde a smula. Po platbe s PINem to zase
funguje bezkontaktne.

To mi az tak nevadi, co mi vadi ze kdyz jsem na to narazil poprve tak
mi v CS vymenili kartu ale tuhle informaci o omezeni poctu plateb mi
nikdo nerekl. Nejspis to nevedi ani sami na pobockach.