OT - pravotocivost a jemna motorika - teda svojim sposobom je to aj tak trocha elektrikarska tema...

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 1 13:00:30 CEST 2015

Mrzí mě, že jsem asi jediný mimořádně natvrdlý člen konference, ale nechápu
zadání. Myslíte motat kabel na ruku (tj. mezi palec a loket), nebo na
stojící
cívku, nebo naopak točit cívkou a tím na ní navíjet kabel, případně navíjet
kabel jen na "virtuální cívku"?
Jedině u motání kabelu na ruku mi to jde výrazně lépe pravou rukou po směru
a levou proti směru (v obou případech jde ruka od těla jakoby vrchním
obloukem).
Při motání na cívku nebo virtuální cívku je mi to u obou rukou celkem jedno.
Jsem mix praváka a leváka.

PL