Suplera

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 1 12:31:48 CEST 2015

Naprostý souhlas. Taky mám plastikáče, a je to v počtu použití u mě
nejpoužívanější měřidlo. Prakticky pořád ho mám u ruky.

Mam taky 3 digitální šuplery. Jedna neznámého původu byla nespolehlivá
a brzo umřela. Pak mám jednu z Lidlu a jednu z Penny. Obě jsou výborné
a spolehlivé, kupodivu ta z Penny je ještě líp zpracovaná než ta z Lídlu.
Obě byly za nějakých obligátních 250 nebo 300 Kč, a obě měří výborně.
Zrovna nedávno jsem byl u kamaráda, který má Johansonky. Tak jsem si
ty šuplery pro srandu zkontroloval a byl jsem příjemně překvapený.

PL