OT - pravotocivost a jemna motorika - teda svojim sposobom je to aj tak trocha elektrikarska tema...

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Duben 1 10:05:51 CEST 2015

No pravou rukou se (mi) lepe mota ve smeru a levou v protismeru hodinovych
rucicek (jsem pravak).
Zkuste si to schvalne taky levou:)
Marek