SIM900 modul z ciny

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Září 30 15:56:52 CEST 2014

Trochu som cerpal odtialto:
http://amichalec.net/2014/08/sim900a-fixed-for-europe/
ale postup bol jednoduchsi, do flashovacieho softu som pichol firmware,
stlacil START odpojil/pripojil napajanie modulu a uz to islo.

Firmware su nejake na stiahnutie tu:
http://dostmuhammad.com/blog/sim900-firmware-update-tutorials-appnotes/

Skusal som verzie pre moj modul (SIM900A), ale stale bol locknuty na
cinske siete, tak som hodil verziu pre 900 (bez A) a ta ide. Zevraj je
nejaky drobny rozdiel v radiu a asi mam trosku horsi signal (ako pisu
niekde), ale inak to zatial chodi OK, telefonuje, posiela SMS, prijma SMS.

iko

--
Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.