SIM900 modul, anglicky popis

Pondělí Září 29 14:44:00 CEST 2014

Hezké odpoledne,

	je i několik další možností, než je Google:

http://eshop.knihydobrovsky.cz/eshop-moderni-cinstina-moderni-metodou-3-knihy-3cd-21664.html?gclid=CMmEr6K5hsECFcsJwwodHhAAsQ

nebo

https://www.kosmas.cz/knihy/155686/cinstina-nejen-pro-samouky/

	Jinak je často lepší nechat udělat překlad do angličtiny a teprve pak
třeba do nějakého slovanského jazyka. On to tak Google prý stejně dělá,
angličtina je jeho mateřština, ale často z toho pak lezou hrozné věci. Z
odborného textu o jaderné fyzice je rázem pohádka o zlém draku a podobně :-)

Saša Svobodová