Re: Šroubky M3x5

picom na volny.cz picom na volny.cz
Pondělí Září 29 08:27:28 CEST 2014

V Číně se šetří materiálem.
Už jsem viděl matky M6 na 8mm klíč místo 10mm

> Od: "Jan Matuška" <hw na starhill.org>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 28.09.2014 12:04
> Předmět: Šroubky M3x5

Zdravím,

potřeboval bych poradit, kde koupit šroubky M3x5 nebo M3x6 s tím, aby
měly užší hlavu v porovnání s tím, co se dá běžně sehnat v
železářstvích.  V příloze je obrázek, vlevo je to co potřebuji (průměr
4.5) a vlevo šroubek z hobbymarketu (průměr 5.8). Pokud si bastlím
nějakou DPS, tak počítám s průměrem větším, ale mám zde pár modulů z
Číny, kde s větším průměrem hlavy drtím součástky.

J.Matuška