Re: Šroubky M3x5

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Září 28 12:40:44 CEST 2014

 28.9.2014, 12:35:55

Zbezne jsem kouknul na rozmery nejbeznejsich sroubu dle DIN, a nic
mensiho nez 5,5 tam neni.
Stare bolsevicke, co mam v supliku maji 5mm.
Takze leda nejaka specialka, Fabory, modelarske prod. a pod. nebo
zkusit neco pohledat u cinana.
Nebo na to jit z druhe strany, a pouzit M2,5.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz