KEELOQ - bezpecnost?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Září 27 23:57:22 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 27.9.2014 od pilatus na post.cz:

> Otazkou je jak je to s ucenim a synchronizaci pri rozjeti citacu.

To se dělá inicializací, musíš mít přístup k vysílači i přijímači.

> Zdrojaky v C snad lze stahnout u Microchip. Na programovani HCS301
> by mel stacit i PIC Kit III.

Nevím, jak je to teď, já jsem musel kdysi podepisovat nějakou NDA
smlouvu a pak jsem dostal všechny "tajné" informace i zdrojáky, které
nešlo volně z webu stáhnout. Mám i ten kit na KEELOQ - tu první verzi.

> Radeji byl oboustranou kominkaci s nejakou solidnejsi sifrou,ale
> jednak klicenky jsou nasobne drazsi a hlavne jde o proprietalni
> reseni, kdy i prijimaic stranu clovek musi koupit a tak, tak jako
> tak cela bezpecnost stoji na narketingovych recech a utajovani
> podstaty.

Já myslím, že KEELOQ také umí oboustrannou komunikaci a je na to i kit
od Microchipu, ne? Já tedy skončil u té první verze, ale dost jsem se
o KEELOQ zajímal, dodnes tu mám hodně klíčenek i těch švábů, leccos
jsem s tím navrhnul.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem