zmereni 3G signalu

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Pátek Září 26 11:00:53 CEST 2014

A o to prave jde. Nevyhodit penize drive, nez to bude nezbytne nutne.
Nejlepe by bylo sehnat nekoho kdo takovy modem uz ma a treba i s poradnou
antenou. A proto, neni tu prosim nekdo z okoli Prostejova, kdo by zapujcil
nebo osobne pomohl s premerenim 3G? Privezu, zavezu, odvezu, na pivo dam...

zaplik

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death na ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, September 26, 2014 10:40 AM
Subject: RE: zmereni 3G signalu

Pokud je mobil správně nastaven, tak musí 3G chytit. Jejich "pokrytí" bude
ve stylu, že někde venku člověk stěží chytne jednu čárku, tím pádem je místo
pokryto 3G. Modem by mohl být citlivější na signál nebo po připojení externí
antény by 3G mít mohl, ale před koupí by to opravdu chtělo vyzkoušet, aby to
nebyly vyhozený peníze...