OT: posta - trasovani obycejnych zasilek z ciny

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Září 26 09:48:13 CEST 2014

Upřímně, řečeno já jsem nikdy neměl problém s číňanem, litevcem, polákem,
izraelcem......

Ale kdo shrábnul peníze byl něměc 100euro a nic neposlal, Anglán mi poslal

o položku mín a taky se nehodlá bavit.......

Neříkám, že jsou všichni číňani poctivý, je to taky banda darebáku, ale mám

s nima jen minimum problému.....

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 25. 9. 2014 0:22:05
Předmět: Re: OT: posta - trasovani obycejnych zasilek z ciny

"Původní zpráva ze dne 25.9.2014 od Jaroslav Lukesh:

> vím že je tu pár lidí, co o ČP ví hodně, zajímalo by mně, jestli
> mají číňani udělané trasování obyčejných zásilek, když se to někde
> už moc dlouho toulá a on mi napíše, že zjistil, že to dorazilo do ČR
> a že je to nejspíš ještě na celnici, nebo prostě jenom kecá, aby
> nabral čas a ono to třeba ještě dojde

Podle mě kecá. Obyčejné zásilky sledované nejsou a on jenom mlží,
protože buď nechce vracet peníze nebo prostě doufá, že to dojde. Tak
píšou takové řeči jako že od nějaké agentury vědí, že se to zdrželo a
že to dojde...

> (dle zkušeností - po takové době už fakt nedojde).

Už se mi stalo, že už to vážně bylo asi 2 měsíce, tak jsem se naštval,
nechal si vrátit peníze a druhý den zboží přišlo, tak jsem mu to zase
platil.

Stejně jako se mi stalo, že to už bylo dlouho, Číňan se kroutil jako
had, pořád psal, že se to zpozdilo, že má kdovíjaké informace, že to
prostě dojde. Nakonec tedy že peníze vrátí, když mu slíbím, že mu
nedám negativ a že mu zboží zaplatím, když později dojde. Peníze
vrátil, nic nepřišlo.

Průser je s tou dobou na vrácení peněz. Manželka si jednou (poprvé a
naposledy, už o tom nechce ani slyšet) objednala dvě položky z Číny od
jednoho Číňana. Přišla jí jedna položka a ještě úplně jiná. Čekala na
druhou, nic. Tak mu napsala, že dostala něco jiného. Číňan že to nechá
poslat znovu, že se hoši ve skladu spletli. Nic neposlal a pak už
uplynula doba na vrácení peněz, takže manželka dostala prd a Číňan
přestal reagovat. Dalo se to čekat. A ona ještě pitomě nebyla
zaregistrovaná nebo co, tak se nedostala ani k tomu, aby mu mohla dát
špatné hodnocení.

Mně osobně by to tedy stálo za to si to od toho Číňana objednat znovu,
nechat si vrátit peníze a napsat mu negativní hodnocení. Manželka už s
nimi nechce nic mít.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem